LET’S FIFA! – (Periyodik FIFA Sırları -5-)

11 10 2009

Öncelikle uzun süredir bu yazı dizimizi boşladığımızı farkettik, kusura bakmayınız… Ancak bu sürede FIFA 10 ile epey haşır neşir olma fırsatı yakaladık ve bu yüzden anlatacak şeylerimiz var…

Günün FIFA Sırrı: Hep neyi nasıl yapmalıyız, neyi yaparsak gol atarız onları konuştuk. Bugünden sonra oyunda kat-i suretle yapmamak gereken şeyleri sizlere anlatmak istiyorum. Bugün göstermek istediğim genel hata Kare + X ikili presi

Uzun süre önceden, PES serilerinden süre gelen bir alışkanlık bu… Ancak çok çok kötü bir alışkanlık çünkü bu şekilde rakip orta sahayı geçtiği anda iki orta saha oyuncunuz direk olarak oyundan düşecektir. Hele ki aynı hareketi rakibiniz ceza sahasına yaklaşırken de yaparsanız ayvayı yediğinizin resmidir… Ne yapmalıyız peki?  Yapmamız gereken şey (biraz pratik gerektirse de…) kare ile, seçili olmayan adamımız ile pres yaparken, L1 ile kontrolünü aldığımız adam ile de rakibin pas atabileceği, çalım atabileceği hatta gerekirse şut atabileceği yerleri kapatmak… İlk başta zor gelse de zamanla buna alışacaksınız..

İşlemler

Information

3 responses

9 12 2009
Mehmet

Bilgisayara karşı bunu uyguluyor ve genelde iyi sonuç alıyorum fakat benim sorunum online oynarken bazı güçlü rakiplerin aynı tekniği bariz bir şekilde daha agresif uygulayabilmeleri. Yani benim oyuncularım ayaklarında prangayla oynuyormuş gibi hissediyorum. Bunun için sprint tuşunu da dahil etmeyi denedim ama sonuç alamadım.

Mesela ben boş bir alan yakalayıp sprint tuşuna basarak koştururken oyuncumu, rakip rahatça gelip ite kaka alıyor topu benden, ama ben tersi durumda rakibe yetişemiyorum bile (shift tuşuyla topu ayağından açmıyor bu arada) , omuz omuzalarda oyuncuların güçleri bir yana, avantaj sağlayan extra bir tuş olduğunu düşünüyorum ama keşfedemedim bi türlü.

Varsa önerileriniz çok memnun olurum. Teşekkürler.

24 01 2010
Michael Abellera

Cant wait to get my hands on this game! 🙂
FIFA Updates – Source to your FIFA Updates needs.

24 01 2010
Michael Abellera

Cant wait to get my hands on this game! 🙂
FIFA Updates – Source to your FIFA Updates needs.

Bir Cevap Yazın

