PSN’de ‘Paralı Avatar’ Dönemi

26 12 2009

Söylentiler ve aylardır yapılan dedikodular doğru olma sürecine girmiş görünüyor…

Önce paralı temalar, daha sonra PSN’in bazı hizmetleri paralı yapacağı gibi bilgiler geldikten sonra en azından resmiyet kazanmış, yeni ve paralı bir özellik geldi; Premium Avatar… Buna göre PSN kullanıcıları ücretleri 50 cent ve $1.25 arasında değişen avatarları parasını ödeyerek kullanabilecek ve kendini özel hissedecekler… Şu an için sadece Little Big Planet temalı avatarlar var ama yakında çeşit bolluğu yaşanması muhtemel… (Kaynak)


İşlemler

Information

3 responses

27 08 2010
ömer çelik

bi şey sorcam.ben internetten realplayer indirdirm.ücretsz yazıyodu.kurdum sonra 29.euro yazıyo bi defalık maliyet ücreti falan yazıyodu…şimdi yani ben 29 euro mu ödicem…ya da eğer ödiceksem o 29 euro faturayamı yansıcak..bi de benim net sınırsız…lütfen yardım edin

3 09 2010
Serhat

Yok kardeş bişey olmaz faturana eklenmez merak etme

31 08 2010
omerçlik

ya ben netten realplayer indirdim.frewer yazıyodu.idirdim 29.9 euroyazıyo.bu 29.9 benim net sınırsız acaba faturanın üstünemi yansıycak

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: