2 Adımda PS3 te Bricksiz Backup Oyun Oynama (Bundan Daha Basiti Yok)

21 01 2011

Versiyonunuz 3.55 değilse normal güncelleyerek 3.55 yapın.
1) Bunu İndirin ve kurun.
(USB de PS3\UPDATE dizini oluşturun inen PS3UPDAT.PUP i oluşturduğunuz yere atarak Ps3 ü update yapın bu updsate sıradan bir update değil CFW ta kendisidir.)


2)Bunu kurun.
İndirdiğiniz Backup manegeri usb diske atarken hiçbir klasöre koymayın direk usb nin içine atın ve Ps3 ün ana menüsünde “ınstall packages files” e gelin attığınız dosyayı göreceksiniz ordan yükleyin onu.

Bu kadar🙂

 

Burada yazılanlar haber ve bilgi amaçlıdır. Sorumluluk yapana aittir.
Lütfen korsan oynamayalım, beğendiğimiz oyunları orjinal alıp destek olalım.

İşlemler

Information

13 responses

22 01 2011
leywlords

Hocam şimdi diyelim ki sıfır bi makine aldım bunu yaptıktan sonra internetten indirdiğim stediğim oyunu oynayabilcek myim?

22 01 2011
Serhat

Evet kardeşim oynayabilirsin. Ben kendim yaptım oldu🙂 Her geçen gün bu sistem dahada gelişiyor şu an çok stabil değil donmalar olabiliyor ama genede internetten indirdiğim çoğu oyunu sorunsuz oynuyorum orjinal gibi.

23 01 2011
M & S

Bu yazdığınız kmeaw cfw için mi ?

23 01 2011
guha

yani jailbreak yapımı için usb satın almaya ihtiyaç yok mu doğru mu anladım? online oyun oynanabiliyor mu peki??

23 01 2011
leywlords

@ Serhat
Çok teşekkür ederim hocam sorumu cevapladığın için, aklıma yattı sanırım sizin sayenizde bende bi konsol almayı düşünüyorum artık.. Sitenizde çok güzelmiş konsol sahibi tanıdıklarıma tavsiye edeceğim, emeklerinize sağlık…

23 01 2011
budak

Nasil bu kadar! Hocam oyunlari napcaz nereye aticaz? Aciklayici yazin lutfen🙂

24 01 2011
Serhat

@guha jailbreak e ihtiyaç yok. Bunu yapmak yeterli. online her oyun oynanmıyor ama ben fifa ve pesi sorunsuz oynadım nfs ninde çalıştığı biliniyor ama COD un çalışmadığı söyleniyor online olarak singlesi tamam da online için şu an çalışmalar yapıyor hackerlar:)

@M & S evet kmeaw en stabil en zararsız versiyonu tekrar geri döndürülebilir.
@leywlords evet
@budak en kısa şöle yapılabilir indirdiğin oyunu harici bir hard diske şöle bir klasör açıpta içine at “GAMEZ” o zaman ps3 o oyunu görür.

24 01 2011
guha

Ne gibi riskler taşıyor peki? yani şöyle benim versiyonum 3.41, 3.55’e yükseltirsem ve Sony ileride herhangi bir müdahale yaparsa, oyunları artık online harici bile oynayamazsak 3.41’e downgrade yaptırmak zorunda kalabilir miyiz? Yoksa jailbreak işlemi ne risk taşıyorsa bu da jailbreak’in aynısı mı? Umarım derdimi anlatabilmişimdir🙂

26 01 2011
ÇAkır

şunu tam olarak anlamadım..
PS game menüsünde.. “ınstall packages files” menüsü yok..
Bu menüyü çıkarmak için önce neyi kurmamız lazım.

26 01 2011
Serhat

dostum o menünün çıkması için şunu yap:
Versiyonunuz 3.55 değilse normal güncelleyerek 3.55 yapın.
1) Bunu İndirin ve kurun. http://hotfile.com/dl/98051897/63a0574/PS3UPDAT.pup.html
(USB de PS3\UPDATE dizini oluşturun inen PS3UPDAT.PUP i oluşturduğunuz yere atarak Ps3 ü update yapın bu updsate sıradan bir update değil CFW ta kendisidir.)

12 02 2011
murat

Arkadaslar merhaba ben bu işlemi yaptım fakat nedense tüm PKG UZANTILI DOSYALARDA PS3 UYARI VERİYOR ,bir türlü çözemedim,yardımcı olusanız sevinirm. email olarakda mail atabilirsinz .tesekkürler

13 02 2011
Serhat

ne uyarısı kardeş sorununu yaz belki çözeriz?

19 02 2011
leo

serht dostum cfw de pes 2011 in patch lerini yapmk mümkün müdür?
çünkü ibra henry hleb filan barca da ondan . Yardımcı olursan sevinirim.

Bir Cevap Yazın

